SEW-EURODRIVE Lietuva

  +370 315 79204

  info@irseva.lt

  I-V nuo 8 iki 17val.

Meniu

Elektroninis kumštelis

Praeityje, kai cikliškai veikiančių įrenginių kompleksinio judesio sekos turėjo būti suderintos tarpusavyje, buvo naudojami mechaniniai kumšteliniai diskai. Sinchroniškas visų kumštelinių diskų veikimas buvo užtikrinamas vertikalaus centralizuotai varomo veleno. Šio vertikalaus veleno greitis galėjo būti naudojamas nustatyti įrenginio gamybos greičiui. Tačiau šis mechaninis sprendimas suteikia per mažai laisvės ir daugiau nebeatitinka šiuolaikinių gamybos ir apdorojimo fabrikų reikalavimų. Dėl šios priežasties mechaniniai kumšteliniai diskai gamyklose ir mechaninėje inžinerijoje vis dažniau yra pakeičiami elektroniniu būdu valdomų pavarų – taip vadinamų elektroninių kumštelių.

Elektroniniai kumšteliai gali būti pritaikomi šiose pramonės srityse:
Pakavimo pramonėje
Medienos apdorojimo pramonėje
Konvejerių technologijose
Medžiagų tvarkymo technologijose
Spausdinimo mašinų technologijose

Paveikslėlis vaizuoja tipinį elektroninių kumštelių pritaikymo pavyzdį. Konvejerio juostos gale neseniai pripildyti jogurto indeliai yra perkeliami ant gretimo konvejerio juostos tolimesniam apdorojimui. Griebtuvas pralenda tarp jogurto indelių, pakelia juos ir perdeda į kitą vietą. Naudojant elektroninį kumštelį, galima atlikti judesių seką, kuri užtikrintų sklandų indelių pakėlimą.
Sprendimas su MOVIDRIVE®
Atskira įrenginio serija

1 12


Pavaros sprendimas, naudojant MOVIDRIVE® yra pagrįstas specialia programa, kuri yra integruota į įrenginio seriją „MOVIDRIVE® dažnio keitiklis su elektroniniu kumšteliu“. Visa judesio seka yra valdoma keitiklio viduje. Jums nereikės elektroninio kumštelio valdyti išoriškai.

Kumštelio redaktorius

Labai patogus elektroninio kumštelio redaktorius Jums padės įjungimo metu. Remdamiesi judesio planu, Jūs apibrėšite valdomosios pavaros kreivės charakteristikas, pasinaudojant įvairiomis judesio formomis. Kaip valdančioji pavara gali būti naudojama fizinė esama pavara arba virtualus valdančiosios pavaros enkoderis. Padedami kumštelio redaktoriaus, Jūs galite nustatyti specifinius konkretaus pritaikymo valdomosios pavaros įjungimo ir stabdymo ciklo fazių parametrus. Pavyzdžiui, antrinė pavara gali būti įjungiama kaip takto varoma arba kaip trajektorijos varoma. Atjungimas taip pat gali būti takto varomas arba atliekams po apibrėžto ciklų skaičiaus.

2 3

Kreivės charakteristikų optimizavimas
Po to, kai jau sukūrėte kreivę, ekrane galite parodyti tris išvestus parametrus: greitį, pagreitį ir trūkčiojimus.

Tada personaliniu kompiuteriu galite optimizuoti kreivės charakteristikas, siekdami tolygaus veikimo be trūkčiojimų.

Kreivės taškų lentelė
Kreivės redaktorius sukuria kreivės taškų lentelę, pagrįstą kreivės charakteristikomis. Ši kreivės taškų lentelė sukuria pagrindinės ir antrinės pavaros nepriklausomumo pagrindus. Jūs taip pat galite perkelti esamas kreivės charakteristikas į kreivės taškų lentelės formą.


Privalumai iš pirmo žvilgsnio:

• Daugiafunkciškumas.
• Didelis įrenginio lankstumas.
• Paprastas naudoti kumštelio redaktorius.
• Kreivės duomenų perkėlimo galimybė.
• Optimizacija, siekiant veikimo be trūkčiojimų, maksimalaus pagreičio ir vibracijos tendencijų.
• Stebėsenos funkcija optimaliai diagnostikai.
• Virtualus enkoderis gali būti naudojamas kaip pagrindinis enkoderis.
• Valdymo pasirinkimas per gnybtus arba per duomenų perdavimo magistralę.
• Galimas įrenginių su standartinais esamų sistemų tinklais sujungimas į bendrą tinklą.
• Visiškas judėjimo valdymas atliekamas per IPOSPLUS® programą, esančią MOVIDRIVE® įrenginyje.
• Decentralizuotos konstrukcijos įdiegimas yra daug mažiau komplikuotas.